Daca imi esti coleg si nu ai vazut filmul clasei noastre, ia de priveste.

Daca l-ai vazut, cred ca imparti (in mare) acelasi gand cu mine: DE CE DRACU SE TERMINA!? (poate nu chiar asa de dur, insa eu sunt foarte irascibil in momentele sesibile). Deocamdata atat, ca e tarziu. 

Vizionare placuta:

 

 

Later edit: Cat despre ziua de ieri (10 iun) tin neaparat sa-mi cer scuze colegilor mei, care sunt sigur ca in prima parte a zilei au observat ca am fost cat se poate de nervos. Sincer nici acum nu stiu ce a fost in mintea mea, cert e ca am avut nevoie sa plec. Si am plecat; cred ca daca nu m-as fi intalnit cu Cristi si cu Jimy, nici nu ma mai intorceam, asa ca am cautat un motiv pentru care am fost plecat (a rezultat cel mai simplu alibi: baterii). Si m-am intors. Cam intr-o jumatate de ora  (m-am luptat cu mine insumi si) mi-am revenit. Acum sunt foarte fericit ca am reusit sa-mi scriu impresiile si amintirile in Albumele voastre (desigur, lasand tertipurile si cliseele de-o parte) si regret ca n-am reusit sa le scriu pe toate (mai ales doua), dar nu-i nimic, un motiv in plus de a ne pastra relatiile neschimbate.

