2nd round:

oh, oh, am luat iar 10 😀

intru la 9 jumate, trag biletul 25, care la început mi se pare cam bizar. un text despre Yosemite National Park sau ceva de genul. 3 întrebări banale care îşi găsesc răspunsul în text (dimensiunile parcului, animalele sălbatice, interdicţia maşinilor în incinta rezervaţiei – la care mă simt nevoit să adaug opiniile mele despre poluare şi un mediu curat). după care mi se cere să vorbesc despre un parc. şi ce aleg? Chindia, ofc :)) am aberat despre zoo, despre lac, despre ruine etc. same old shit.
ei, acum urmează greul. vineri vine româna scris, la care să fie la fel de ok cum a fost şi până acum. pregătit sunt, mai trebuie un pic de noroc. 33,33 % of Bac complete! 😛

However long the night, the dawn still breaks

1st round:

am luat 10.

eram programat la 10:35, am intrat pe la 10. căldură mare, monşer!

sunt al nouălea pe listă. iau biletul 99. am eu ceva cu numerele 9 şi 18, mereu m-au bântuit. Nişte articole din Monitorul Oficial despre dreptul la informare al cetăţenilor asupra a tot ce este public/politic. încontinuu e cineva care este ascultat şi nu e linişte totală, aşa cum mi-aş fi dorit. pun mâinile la urechi şi citesc textul de 2 ori. în vreo 15 minute îmi schiţez planul pe foaie.
1. scopul comunicării şi relaţia emiţător – receptor
2.de comentat dpdv morfosintactic, ortografie şi punctuaţie, lexicosemantic şi numaiştiuce.
3.abureală (am dat-o pe comunism, rolul mass-media etc)
în total cam 5 minute de ascultat, nicio întrerupere. s-au uitat semnificativ unul la altul, după care au consimţit să îmi dea nota 10. me happy. 16, 67 % din bac complete.

I feel like a still point in a trembling universe.


