Azi am fost si eu la inscriere, asa ca am sa incerc niste impresii:

Poli m-a dezamagit. Hotii astia vor sa te descurajeze sa aplici la alte universitati, asa ca nu iti accepta decat diploma de bac IN ORIGINAL. Eu aveam la mine ‘jde mii de copii legalizate (legalizate, da? adica aprobate oficial, si deci, dpdv juridic, egale cu documentul original) si m-am chinuit cu tipii aia o juma de ora pana mi-au dat voie sa dau o declaratie cum ca -vezi Doamne- am sa duc originalul dupa ce sunt admis. Iar la final, secretara tot mi-a zis ironic: “Vezi, poate nu te inmatriculam.” ‘Ai nu zau? Si imi mai cereti si 5 lei pentru un dosar cu o foaie pe el, pe care tot eu o completez? Manciacas. Bine macar ca studentii voluntari au fost foarte de treaba si entuziasti. Si am nimerit cu un politehnist stelist la verificarea preinscrierii care isi petrecea timpul pe gsp.ro :D

ASEul, in schimb, m-a impresionat foarte placut. Oameni seriosi si civilizati, comportament ireprosabil din partea celor de acolo (o profa care se ocupa cu admiterea mi-a dat chiar cartea ei de vizita sa o contactez daca am intrebari), birocratie la fel de multa, dar mascata de preocuparea evidenta si fireasca a profilor si functionarilor pentru tine, posibilul student. Ce-i drept, n-a trebuit sa merg de la o cladire la alta cum avertiza Bogdan, dar chiar si asa, nu sunt departe (Moxa e la 10 minute de mers de Romana, ce naiba).

Pe scurt, astept cam sictirit examenele la Poli. Bafta tuturor si spor la inscrieri!

Si cateva imagini de la mine:

