Acum pot spune si eu oficial ca a inceput vacanta…Am scapat de admitere cu bine, caci am intrat unde vroiam, si acum vreau sa profit la maxim de fiecare zi de vacanta…Sa va spun despre admitere: pai am stat 2 zile in Bucuresti, in primul rand ca e groaznic de cald, in al doilea rand zgomotul pe timpul noptii din cauza masinilor, tramvaielor, motociclistilor etc. e infernal, si sa zicem ca am apucat sa dorm cam vreo 3-4 ore inainte de fiecare examen..in cele din urma mi-am dat seama ca n-am facut nici o afacere pentru ca timpul pierdut pe drum a fost cel in care priveam cu multa „admiratie” peretii camerei..Examenele au fost destul de dificile, insa cred ca m-am descurcat destul de bn, am luat 8,36:D..Capitolul „Afisarea rezultatelor” m-a enervat teribil; dupa ultimul examen decanul ne-a spus ca rezultatele se vor afisa sambata (adica azi), ceea ce s-a si intamplat cu chiu cu vai, dar au pus link-urile care trebuiau sa te directioneze catre paginile cu notele fiecarui candidat dar astea nu faceau decat sa te trimita la pagina principala a site-ul..in fine dupa ore de chin si emotii am aflat si rezultatul..si am putut sa ma bucur ca in sfarsit am luat si eu vacanta.. ultima ce e drept :D..dar am scapat!…vacanta placuta tuturor!..si felicitari! 😛

