Asadar I’m abroad ;-). Living in Ireland is like living in early kingdoms, so I like it very damn much :-P.

So, o sa incep cu plecatul d’acasa: exact cu o zi inainte de plecare m-am uitat la Knowing („Numere fatale” pe romaneste…), film in care se prabuseste un avion (in conditii de ploaie). Asadar m-am speriat ca naiba cand am vazut ca dupa o saptamana de soare si caldura,  a inceput o ploaie specifica Indiei in sezonul umed… A doua zi, m-am trezit la 3:30, pentru ca la aeroport trebuia sa ajung cu doua ore inaintea plecarii avionului… Ajuns in aeroport am trecut granita (destul de ciudat, ca practic eram in Bucuresti, ma rog…) si am ajuns in sala de asteptare – „no man’s land”. In avion, cam toti erau la primul zbor, asa ca plutea in atmosfera presurizata, de 11psi, un aer de entuziasm si usoara frica.

Zborul a fost super! Cum ne-am ridicat, in 5 minute am ajuns deasupra plafonului de nori, un peisaj cu adevarat feeric, mai ca aveam putin si asteptam sa vad cum zboara ingerii in raza noastra de vedere. Cum am iesit din Romania, norii au inceput sa dispara usor, usor si pe deasupra Germaniei (cred), se vedea clar Pamantului si a sa rotunzime continua. Muntii pareau niste coline mult prea verzi, spre deosebire de dealurile miortice galbene, pline de lanuri de grau, printre care serpuiau rauri usor maronii.

Asadar am avut parte de niste super piloti, pe timpul zborului n-am avut nici o problema majora, doar o mica durere de cap. Si am ajuns la Paris fara nici o problema. Aici se incheie primul episod din seria de peripetii prin care am trecut in aventura mea pe Insula 😛

